Benvolgudes famílies,

Ha arribat l’hora d’acomiadar un curs atípic, ple d’incerteses, angoixes, pors… però també d’aprenentatges que de ben segur ens serviran pe millorar la nostra tasca educativa.

L’equip directiu ha estat treballant en el pla de contingència, necessari per poder iniciar el curs 20-21. En aquest pla es recull l’organització  dels aspectes sanitaris i pedagògics seguint les indicacions de la Conselleria.

Durant el mes de setembre es faran reunions de pares de manera telemàtica per tal d’explicar les mesures a seguir per garantir la seguretat de tots i el bon funcionament del centre.

Per altra banda us avançam alguns dels aspectes més importants:

• Les entrades i sortides d’Infantil i Primària  es faran esglaonades:
ENTRADES SORTIDES

De 9:00h A 9:20h

15:00h A 15:20h (HIVERN)

(Infantil i Primària)

De 13.40h a 14:00h (ESTIU)

De 16:40 a 17:00h (HIVERN)

(Infantil i Primària)

• Nou horari d’ESO: de 8:00h a 14.10h excepte els dimarts que serà de 8:00h a 15:00h.
ENTRADES SORTIDES
De 8:00h a 8:05h

De 14:00h a 14:05h

Dimarts 14:50h

• Els alumnes han de dur la mascareta de casa seva i serà d’ús obligatori a tot el recinte escolar.
  • El servei d’escoleta matinera i el menjador es realitzarà de forma habitual amb les mesures sanitàries necessàries.
  • Per la seguretat de tots les famílies no podran accedir al centre educatiu si no és amb cita prèvia.

Us recordam que les classes es reprendran dia 10 de setembre.

Bon estiu a tots.

Atentament.