Benvolguts pares, mares i tutors/es legals:

Ens complau comunicar-los, que el pròxim dimecres dia 26 de febrer  celebrarem la festivitat de Santa Paula Montal, fundadora de la nostra escola, i per tant serà un dia molt especial per tots/es els membres de la Comunitat Educativa.

L’entrada al matí serà a les 9:00 per a tothom, i tot d’una ens dividirem en dos grups per a fer la celebració religiosa. Els alumnes fins  tercer d’Educació Primària faran una celebració de la Paraula a la capella de l’escola, mentre la resta d’alumnes, celebrarem una Eucaristia a la parroquia de l’Assumpció, on tots vostès estan convidats.

A continuació farem la típica xocolatada de Madre Paula, subvencionada per l’APA, als que agraïm la seva col·laboració en un dia tan especial per tots nosaltres. Seguint amb el nostre compromís amb la reducció de plàstics us demanam que cada alumne dugui un tassó o tassa reutilitzable de casa amb el seu nom, el qual retornaran al final de la jornada.

En acabar hi ha activitats planificades per a les diferents etapes.

Amb la il·lusió de la festa, esperam poder gaudir i retrobar l’autèntic esperit de Santa Paula Montal.

Si algun alumne presenta alguna al·lèrgia i/o intolerància que l’impedeixi menjar xocolata desfeta amb llet i coca dolça ho ha de comunicar per escrit al seu tutor/a abans de divendres día 21 de febrer.

Atentament

LA COMUNITAT EDUCATIVA

Entrega de notes/ Entrega de notas
Instruccions Conselleria d’Educació / Instrucciones Consejería de Educación