La nostra

història

Escolàpies-Palma…

Escolàpies-Palma es va fundar fa més de 150 anys. En un primer moment, l’any 1857 a Sóller al carrer X i finalment va passar a l’actual ubicació al Carrer Joan Crespí, 30 de Palma.

La nostra

història

Som una escola al centre de Palma que forma part d’un grup de 10 escoles entre Catalunya, València i Balears. Aquest grup d’escoles es gestionen conjuntament des de l’Equip de Titularitat de la Fundació Escolàpies.

La Fundació Escolàpies forma part d’un grup de tres fundacions més d’escoles Escolàpies ubicades en tot el territori espanyol. Escolàpies-Palma sempre ha estat una escola innovadora segons el model educatiu que va promoure Santa Paula Montal, fundadora de l’escola Pia Femenina.

Un model educatiu que per la seva qualitat i visió de futur ja treballava aspectes que en el seu moment es consideraven essencials des del punt de vista humà com pedagògic i que avui per avui segueixen en el seu ADN essencial traspassats i actualitzats dins els nous programes educatius. Escolàpies- Palma és una escola que promou un projecte educatiu per acompanyar als pares i mares a fer créixer i formar al seus fills i filles amb l’objectiu de fer-los més persones.

El recorregut de les Escolàpies a Mallorca el pots veure en aquest enllaç.