Benvolgudes famílies,

Un dels nostres principals objectius ha estat, sempre, anar amb vosaltres de la mà en el procés de creixement dels vostres fills i filles.

Volem fer un pas més i ens fa molta il·lusió anunciar-vos la creació del nostre propi canal de podcast sobre educació i criança, perquè Educació s’escriu amb E d’Escolàpies!

Ens podreu trobar, de manera totalment gratuïta, a Spotify sota el nom de “Escolapias”. Aquest és un projecte conjunt entre les 3 Fundacions Escolàpies de l’estat espanyol i, per aquest motiu, trobareu els podcast en castellà i en català.

Us convidem a gaudir-ne i a fer-nos arribar les vostres opinions i suggeriments.

El primer capítol amb el que inaugurem temporada és: Control de “rabietas” (cliqueu i anireu directament a Spotify)

Desitgem us agradi i us sigui molt útil!

Escolàpies Palma